27.8.2012

Coco Noir

Yksi syntymäpäivä takana, siitä muistona myös tuoksu. Olen Chanelin tuoksujen ystävä ollut jo pitkään, joten hankintalistalla oli Coco Noir, kun siitä ensi kertaa kuulin. Pullo on muotoilultaan klassinen, mutta väriltään dramaattinen. Aivan upea ilmestys, ystävystyi heti Cocon ja Coco Mademoisellen kanssa...




Tuoksultaan Coco Noir on tummempi (miten omaperäistä), mutta ei ollenkaan sellainen, että kelpaisi vain iltatuoksuksi tai juhlaan. En kestä liian voimakkaita tuoksuja (ääriesimerkkeinä Poison, Opium), eikä Coco Noir ole sitä onneksi. Joillakin keskustelupalstoilla oltiin petytty juuri tähän seikkaan, ettei tuoksu ole niin voimakas tai mausteinen. Itse olen tyytyväinen lahjaani, mikä on tärkeintä. Tätä tuoksua vauvanikaan ei vierastanut, kun sitä laitoin.


Pahoitteluni pölystä pullon pinnalla, pyyhkäisin sormenjäljet pois,
 mutta paperista jäikin tummaan pintaan raivostuttavaa nukkaa...

Olen kuitenkin enemmän mausteisten tuoksujen kannalla kuin ns. vesituoksujen. Muutenkin elämässä käytän esimerkiksi paljon mausteita ruoanlaitossa, maalatessa käytän voimakkaita värejä mieluummin kuin tekisin herkkiä akvarelleja sekä hmm..no, taidan olla intohimoinen eri tavoin. Tämä tuoksu tulee olemaan syksyn suosikki!






Mikä on lempituoksunne? Muista kuin parfyymeistä puhuttaessa, lempituoksuni ovat vauvan tuoksu♥ ja tuulessa kesällä kuivuneet pyykit..


5 kommenttia:

  1. Odotin myös tuota tuoksua ja ostinkin sen tuliaislahjaksi Ranskasta, oikein onnistunut ja mahtava uutuus!

    VastaaPoista
  2. Mun ehdoton suosikkini on Lancomen Manifique, kuulin kesällä, että se lopetetaan ja nyt pitäisi hamstrata uusi pullo vielä :)

    VastaaPoista
  3. Mä olen kanssa miettinyt tota Noiria.. toisena vaihtoehtona on joku Byredon tuoksu, niiden pullot on jotenkin vaan niin ihania ja tuoksut tosi persoonallisia (lue: monet todella outoja, ainakin mun nenään).
    Mutta hei: mulla on sulle mun blogissa tunnustus! Käy kurkkaa jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  4. Hei, mulle tulee bloggeriin tuo sinun uusi postaus jonain haamupostauksena :(

    VastaaPoista
  5. Anniina: Öö, apua? Mikä postaus, siis joku muu kuin Noir? Oli "tekninen" fiba, eli julkaisin vahingossa kun piti tallettaa (mikä mokien moka!;D?)Toivottavasti ongelma poistuu jotenkin...

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi, arvostan sitä paljon!